کیا هنوز قنداق میکنن من اگه نکنم نمیخابه اذیت میشه

۷ پاسخ

من یبارم قنداق نکردم

من البته فقط شبا

من الان دیگه قنداق اندازش نیس کیسه خواب براش گرفتم

من تا ۴ماهگی قنداق کردم بعد شبها باز گذاشتم ،بعد روزها ب مرور عادت کرد ،اوایل هم ک میترسید دستاشو میذاشتم تو شلوارش ،البته غلت نمیزد دخترم

من 😂✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻

اروپایی ها هم انجام‌میدن

من تا۳کردم کم کم باز گذاشتم بخوابه عادی شد براش

سوال های مرتبط

مامان یسنا❤😘 مامان یسنا❤😘 ۱ سالگی