من یبارم قنداق نکردم
من البته فقط شبا
من الان دیگه قنداق اندازش نیس کیسه خواب براش گرفتم
من تا ۴ماهگی قنداق کردم بعد شبها باز گذاشتم ،بعد روزها ب مرور عادت کرد ،اوایل هم ک میترسید دستاشو میذاشتم تو شلوارش ،البته غلت نمیزد دخترم
من 😂✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻
اروپایی ها هم انجاممیدن
من تا۳کردم کم کم باز گذاشتم بخوابه عادی شد براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.