۱۶ پاسخ

من ی جعبه برداشتم ۵۰۰تومن

این ایرانی ها هم خوبه اگ کم خونی یا مینور نیستی

من انرژی شو‌میگیزم‌نزدیک۵۰۰

من ی بسته گرفتم شد ۵۵۰

من یه جعبه گرفتم ۳بسته داشت ۳۵۸ تومم

من امروز گرفتم ۴۰۰

من دیروز گرفتم ۳۰عددی ۴۹۰شد

لا دی گرفتم نزدیک 700

من یه قوطی گرفتم 30 تایی 550

من امروز گرفتم ۵۰۰

من ی 2 هفته پیش ی بسته 700

من اول ماه کرفتم
الان چک کردم ۲۹۷ ی جعبه

من ی جعبه گرفتم ۴۰۰خورده

دیروز دو بسته کامل از داروخونه خریدم 930شد

سی تایش و یه قطره چشمی گرفتم پونصد و خوردی شد

اره گرونه منم ی برگه گرفتم شدصدوخورده ایی

سوال های مرتبط

مامان کورپه مامان کورپه هفته سی‌وسوم بارداری