این قرص فروفورت گاین تا چندماهگی باید خورد؟؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

من ک هنوز دارم میخورم دکترم گفته تا آخر بارداری شایدم بعدش باید بخورم

بمن امروز یه قرص های داد آنقدر بزرگ نگاشون میکنم تهوع میگیرم

شما یه بسته سی تایی گرفتی چند شد قیمتش

تا اخر زایمان و بعد زایمان هم میدن

دکتر من گفت هرماه تا آخر بارداری

تا آخر بارداری باید بخوری و سه ماه بعد زایمان هم باید بخوری

وای این قرصو میبینم میخوام گریه کنم، قرص آهن که میخورم یبوست میکشه منو😬

تا سه ماه بعد زایمان
چون مال اهن بدن هست
بعد زایمان هم ممکنه بخاطر خونی که از دست میدی اهن بدنت بیاد پایین
حتما تا دو یا سه ماه بعد زایمان مصرف کن

تااخرش

آهن نیس مگ

نمیدونم به من تازه داده

فکر میکنم تا بعد زایمان باید خورده بشه

سلام عزیزم تا آخر بارداری
یک هفته بعداز زایمان هم باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نبرقمتذ مامان نبرقمتذ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری