قشنگا کیا قرص فروفورت گاین میخورن هنوزم؟!

۱۲ پاسخ

منم میخورم

من ففول گاین میخورم فک کنم این دوزش بالاتر باشه آخه منم از اون میخوردم ولی کم خونم بهم ففول گاین داد

من میخورم روزی یکی

من 🙂‍↔️

من ..

من میخورم

من
بارداری قبلی ام گاین بود تا اخر

من میخورم

من 😐😐

من🤝🫥

من میخوردم ولی چون برام یبوست اورده بود دکتر برام با یه مدل دیگه عوضش کرد

من😑😑😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نبرقمتذ مامان نبرقمتذ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کورپه مامان کورپه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری