خانوما کپسول فروفورت گاین باعث یبوست ممکنه بشه؟؟

۹ پاسخ

من از همین خوردم اسهال شدم 🥲

من ییوست شدم ولی خیلی کم
با ابو و انجیر شکمم کار میکنه

من میخورم گاهی وقتا یبوست میگیرم ولی سعی میکنم غذاها و میوه های ملین بخورم مخصوصا پرتقال و نارنگی خیلی خوبه/اگه نخورم اذیت میشم بخاطر همین روزی ی دونه هم شد میخورم/

بله برا منم بود

نه نميشه

من درکل قبل بارداری ام یبوست داشتم یه مقدار من میخورم بنظرم مثل قبل هست بدتر نشده نمیدونم

برای من یبوست آورد خیلی بد بود

برای من مشکلی ایجاد نکرده

من ففول میخوردم مشکلی نداشتم چن شب گاین خوردم یبوست گرفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان نبرقمتذ مامان نبرقمتذ هفته سی‌وسوم بارداری