نه هنوز همینجوری هس برده دکتر گفته یک ماهه دیگه بیا آزمایش استخون بگیرم
۲ساله
ثساله
چند سالشه
ببخشید ها آزمایش هایی که گذاشتم یک وقت کدملیبچه رو نمیاره..باز دردسر نشه برام .شما دیدین باز کردین کد ملی شو خط زدم دیگه درسته .وای وسواس گرفتم
آخه باباش قدش کوتاهه
آزمایش
آزمایش
این آزمایش
آزمایش
آزمایش
این آزمایش هاشه
موز بده بخوره پسرعموم همش میخورد الان دراز درازه
چندتا راهکارکه دکتربهم گفت حتما روزی یه دونه تخم مرغ بده بهش
روزی دوتالیوان شیر
قبل 10خوابش کن
هورمن رشد تو خواب عمیق شب ترشح میشه
ببرمتخصص غددومتابولیسم کودکان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.