شکمم کوچیکه افسردگی گرفتم وزن بچه خوبه خداروشکر

۹ پاسخ

من شکم ندارم هر کی میبینه باور نمیکنه 20 روز دیگ زایمان میکنم

امروز هم سونو دادم وزن بچم 3300 بود
به دکتر این موضوع رو گفتم گفت اصلا ربطی به شکم ندارع

اتفاقا خ خوبه که
بعد زایمان هم زود به حالت قبل برمیگرده
منم شکم ندارم ولی رشد بچه خوبه مهم همینه

من کمتر از بیست روز دیگه زایمان میکنم اصلا شکم ندارم و ناراحت نیستم وزنش هم نرماله

وای توروخدا من شکمم داره بزرگ میشه افسردگی‌گرفتم🫠🤣چه داستانایی داریم ما خانمای باردار هم

وا خوش به حالت

از الان ب خاطر چرت و پرت افسرده میشی یعد از زایمان میخای چیکا کنی

عزیزم بهتر فک کردی شکم بزرگ خوبه؟ پدر آدم در میاد نه میشه بخوابی نه نشست و برخواست کنی نه راه بری. خیلیم خداروشکر کن کوچیکا

وا خب اینجوری بهتره که من دوست ندارم شکمم خیلی بزرگ باشه

پس دلیلی نداره افسردگی بگیری
من چی بگم هیچکس نمیفهمه من حامله ام😂مثلا بچه دومم هست

سوال های مرتبط

مامان عشقولی مامان مامان عشقولی مامان هفته سی‌وسوم بارداری