خانوما تو بارداری از وایتکس و جرمگیر استفاده نمیکنید؟

۱۴ پاسخ

نه همسر زحمتشو میکشه،خیلی بده برای بچه

من از وقتی باردار شدم به این و اون التماس میکنم سرویس و حموم و با جرمگیر بشورن خودم دست نمیزنم😂

چرا .دستشویی رو دامستوس میزنم . لیوان ها هم هفته ای یبار واتکس و سینک ظرفشویی وگرنه داغون میشه که از لکه

تا حد امکان استفاده نمیکنم ولی واقعا نمیشه اصلا استفاده نکرد

جرمگیر ک ن،سرویسو همسرم میشوره
ولی برای ظرفا یا سینک گاهی دامستوس،
البته الان ک استراحتم اون موقع ک سرپا بودم

من اصلا استفاده نمیکنم سرویس و سینکم با جوش شیرین میشورم هم تمیز میشه هم بدون ضرره

نه
اونا رو همسرم میشوره.هرچند به دلم نمیشینه، ولی چاره نیست.باید مراقب خودمو بچه باشم.
ایشالا بعد دنیا اومدنش حسابی تمیزکاری میکنم.
حتی جارو هم این مدت نزدم

اصلا نباید استفاده کرد تنفس بچه به مشکل میخوره خیلییی خطرناکه چطور دلتون میاد؟؟

نه اصلاا

چرا من کلا رو سرویس بهداشتی حساسم اونجا استفاده میکنم مرتب

منم استفاده میکنم

مگ میشه نکرد پایه تمیزی همیناس خدایی🥲🤕

متاسفانه چرا😅
خدایی بدون اینا اصن تمیز نمیشه مخصوصا سرویسا...
ولی خب سعی میکنم تندتند آب بگیرم زیاد بوش بلندنشه
ماسک میزنم
چاره ای نیست دست تنهام گاهی ام میدم شوهرم...

با شال جلو دهنمو میبندم

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهشتم بارداری