آش دندونی کی میپزن چرا میپزن

۵ پاسخ

یه‌نوع رسمه ایرانیه ، بچه دندون در اوردنی میپزن و هیچ‌دلیلی نداره 🤦🏻‍♀️
ما همینجوری هم‌میپزیم میخوریم😁

ما اصلا آش دندونی نمیپزیم رسم داریم واسه اینکه بچه راحت دندون دربیاره برنجک درست میکنیم میریزیم رو سرش

خود بچه هم باید بخوره ؟

🤕😳😳

وقتی میبینن دندون بچه نیش کرده میپزن که دندوناش راحت تر دربیاد

سوال های مرتبط