خطرناکه زود برم دکتر؟ یا بمونم هفته بعد وقت دارم اون موقع برم پیشش؟
خب معلومه چیکارکنی یراست میری دکتر ولی من گوشه سمت چپ زیر شکم تیر میکشه گهگاهی با دور نافم😵💫
منم 28هفته اینجوری بودم ...دکتر امپول فمولایف نوشت برام ...دردش شبیه گرفتگی عضلات بود ...یا ی چیزی مث سوختگی ...ی درد عجیبی بود ...خونریزی هم نداشتم ...اونو زدم هفته ای یکی تا سه هفته خوب شدم
منم اینجوری شدم
مثل گرفتگیی عظلس نه ؟
منم اینجوری شدم سه چهار روزه،حالت گرفتگی دارم،یجایی کبود میشه دست میزنی درد میگیره،همونجوریه شکمم بیشتر اطرافم نافم پهلوهام.سونو دادم نرمال بود دکتر گفت شیاف بذارم یک هفته شاید عضله ها داره کش میاد و بچه داره بزرگتر میشه این حالت بهم دست داده
ایرانی اصلا نشین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.