اصلا به حرف وتوصیه های اینجاگوش نکن .
پاهاشو موقع واکسن محکم نگه دار
بقیشو بهداشت بهت میگه
پسرم دیروز واکسن داشت زنگ زدم گفتن الان فقط واکسن سرخک میزنیم منم دوتای دیگه رو بردم واکسن زدم نینی رو باید یه هفته دیگه ببرم
چند قطره پاراکید بعد از تزریق بزن به جای واکسنش ، به نظر من دردش رو کمتر میکرد
خودتون پیشش باشید
شما که باشید یکم حس امنیت داره و ترسش کمتره ، یکم هم بعد از تزریق کم اشتها میشه تا چند روز
هر چهار ساعت دو برابر وزنش قطره ی پاراکید بده بهش ، این باعث میشه تب نکنه
تا ۷۲ ساعت هم احتمال تب وجود داره ، که همون ۲۴ ساعت اول احتمالش بیشتره
من ب هچوجه از حوله گرم سرد استفاده نگردم مدام قنداقش کردم ۴ساعت قطره پاراکید دادم و تبش گرفتم اصلا جای نگرانی نیس ریلکس باش
پد تب بر تا ۸ساعت تب رو پایین نگه میداره من شب که میخواستیم بخوابیم بااینکه تب نداشت براش گذاشتم دیگه خیالم راحت بود
اصن حولع سرد و گرم درد نمیخوره بخدا فقط پلاستیک فریزر ببند ب پاهاش جای واکسن یعنی عالیه من مادرشوهرم برا پسرم انجام داد
عه پسر منم فردا واکسن داره بینیش کیپه میترسم سرماخورده باشه نمیدونم ببرم یا صبر کنم تا شنبه
ببرش حمام امشب
فردا بردیش با صدایی کاروم میشه قبل تزریق بزار براش
توبغلت تزریق کنن
اومدی خونه قطره پاراکید
حوله سرد
فرداش گرم
همین
خیلی سنگین نیس اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.