بچه ها واکسن دوماهگی آرتا و زدم توصیه هاتون چیه؟

۲ پاسخ

قنداق کن حتما که پاهاش تکون نده
هر چهار ساعت پاراکید
اینکارو بکنی درد نمیکشه و تب هم نمیکنه ایشالا
اما اگه تب کرد چسب تب بر عالیه
پسر من که مرتب پاراکید میدم و قنداق اصلاااا اذیت نمیشه

کمپرس یادت نره
و خواهشا پاراکید اگه میدی اندازه وزن بده نه دوبرابر که هر۴ساعته

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی