۳ پاسخ

تو حالت گیجی هست یعنی برا واکسنه یا چون دیشب نخوابیده ؟؟؟
البته گریه هم می کنم نه شدید

ممنون من قنداق کردم و نمی‌زارم تکون بخوره ...

خونه خیلی گرم نباشه ، زیاد لباس نپوشون بهش که تب نکنه ، اگه دیدی داره دمای بدنش بالا می‌ره ی پارچه نمدار کن بزار روی پاش چند دقیقه بعد بردار ، قطره استامینوفنشو به موقع بده بهش کلا دوروز نهایتا طول می‌کشه بچه ممکنه نق بزنه بیشتر گیجه و خوابه هر ۲ ساعت تبشو حتما چک کن با تب سنج ، بعد کمپرس سرد روز اول بزار کمپرس گرم روز دوم که البته بهداشت به من گفت کمپرس سرد تاشب بعدش کمپرس گرم بزار تا۲۴ ساعت ببین بچه من دوست ندارم قنداقش کنم باز گذاشتم واکسن راحت پخش بشه تو پاش با تکون دادنش ، جای واکنش اصلا چیز کثیف نخوره که خطر عفونت داره

سوال های مرتبط