۱۲ پاسخ

واقعا ب این نتیجه رسیدم ک تهران دیگ ب درد زندگی نمیخوره.

زلزله امشب تهران تسلیحاتی و نظامی نبود

فریبرز ناطقی‌‏الهی، عضو هیات علمی پژوهشگاه زلزله شناسی ایران:
🔹زلزله اخیر تهران زلزله قابلی بود.
🔹ممکن است زلزله اخیر پیش لرزه باشد.
🔹زلزله امشب تهران در اثر انفجار مواد تسلیحاتی و نظامی نبوده است. /جریان
🏙 @Tehran_Fouri

اصلا نفهمیدم من🤭

خدا رحم کنه بهمون

وای گهواره ی رونیا تکون خورد
من فک کردم خودش تکون خورده

وااای من یه دیقه حس کردم تلویزیون لرزید نگوووو زلزله بوده توهم نزدم
حدودی ساعت چند بود؟

اره منم فهمیدم

مراقب خودتون باشید لطفا

اره من از لرزش ویترینمون متوجه شدم

واییییی پس من توهم نزدم 😨😨
حس کردم دارم تکون میخورم و انگار سقف داشت تکون می‌خورد. ولی گفتم اثر بی‌خوابی و خستگیه

آره

بچه و باباش خواب بودن من لباسشویی رو روشن کردم اومدم دراز کشیدم تو جام تو گهواره بودم یهو چنان لرزیدم که داد زدم شوهرمو بیدار کردم😭الان دست و پاهام گز گز می‌کنه خیلی ترسیدم.در عرض یک دقیقه مانتو شلوار تنم کردم میخواستم بچه رو بردارم فرار کنم 😔😔

سوال های مرتبط