سلام زلزله اومد حس کردیم.
پوشک موشک استامینوفن

۸ پاسخ

حس ک چه عرض‌کنم خواهر ریدیم 🤣🤣

این خدام ول کن ما نی از کجا معلوم زلزله بوده

اره ما پردیسیم خیلی شدید بود😮‍💨


ببینیم مرحله بعدی چیه😔😵‍💫

همین کم داشتیم

بله ما فهمیدیم زمین قشنگ لرزید لوسترامون حرکت کردن

ما کرجیم حس نشد
دختر عمم تهران حس کرد میگ شدید هم بود
خواهرشوهرم اسلامشهر اینم گفت حس کرد

کجا؟؟؟؟

کجای تهران

سوال های مرتبط