۴ پاسخ

دکترم گفت قمبلشه😂

من حس میکنم یا زانوشه یا آرنجشه😅

باسنشه عزیزم😅

اره😬برای من یا دستشه یا پاش
پسرم من گاهی یجوری فشار میده که حتی استخونای انگشتاشم قشنگ لمس میکنم😍

سوال های مرتبط