من اواخر ماه هشتم دکترمو عوض کردم رفتم پیشه دکتر شیوا طالبی،سزارین بودم خیلی خیلی راضیم واقعا دستش خیلی سبکه برای سزارین
برای مراقبت بارداری عالیه من از اول بارداریم پیششون رفتم ولی موقع زایمان بهم گفتن خودشون نمیاد بالای سرت و یکی دیگرو میفرسته برای زایمان
دکتر خوبیه دقیق ولی خب تایم نمیزاره برای حرف زدن درحد۴دیقه...زیر میزی نمیگیره
عالیه تشخیصش من پیشش زایمان کردم
ولی خیلی شلوغه و خیلی نمیتونی باهاش صحبت کنی
درحد ۲-۳ دقیقه میتونی باهاشون صحبت کنی و فقط بیمارستان سعدی زایمان میکنن
بله من پیش ایشون زایمان کردم دکتر خیلی خوبیه من واقعا تشخیصشو قبول دارم ولی ازاون دکترایی نیست که خیلی واسه مریضش وقت بذاره خیلی سرش شلوغه ولی من بااین قضیه کنار اومدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.