۶ پاسخ

من تخم مرغ رو کامل آبپز میکنم بعد زردش رو جدا میکنم یکمی بهش کره میزنم بعدش با آب جوش قاطی میکنم تا جایی آب میریزم که مثل فرنی باشه

من تخم مرغ رو آپز میکنم بعد زرده رو با کمی کره و آب مخلوط میکنم و میدم بهش......و اینکه شنیدم میتونی تو فرنی هم که درست میکنی بریزی

من نمیذارم زرده کامل سفت شه یکم حالت عسلی طور شد میدم به پسرم
ک نرم باشه
چون سفت سفت بشه خشک میشه توگلوش

سلام من یا تنها آبپز میدم یا با سیب زمینی قاطی میکنم همین

زرده تخم مرغ اب پز شده با سرلاک قاطی میکنم

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان Araz❤ مامان Araz❤ هفته سی‌ونهم بارداری