تو هفته‌ی من این شدت از درد واژن طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

واییی منم همینم زیر دلم درد میگیره تا واژنم تیررر میکشهه

منم دارم خیلی بده

من دگ دارم میمیرم واقعا نمیدونم چکاکنم
کشاله رونم و واژنم جوری درد میکنه ک نفسم‌میگیره

من وقتی یه کوچولو خم میشم یا میخوام بشیم رو زمین یا پهلو به پهلو میخوام بشم درد میگیره خودشم از این هفته شروع شده

بله خیلی طبیعیع 😫

منم دارم🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان حسین جان🦕🌵 مامان حسین جان🦕🌵 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان ♥️آیلین✨ مامان ♥️آیلین✨ ۲ ماهگی
مامان فندق  ❤🧿 مامان فندق ❤🧿 ۹ ماهگی