ن درد نداره
موقع بیحسی بگو انجام بدن
بالاخره کدوم بیمارستان عمل میشی
من دوتا زایمانم بی حس شدم واسم زدن تجربه ندارم نمیدونم ولی همش میگم حتما این یکی باید بزنم و الان دوستان همه گفتن درد نداره یکم خیالم راحت شد نمیدونم از عمل نمیترسم از سوند میترسم خدایا فقط اینم بیحسم کنن خداکنه پرستار خوب باشه شانسم بحرفم گوش کنه
دردش از آمپول زدن کمتره
من اصلا نفهميدم
برا من که خیلی درد داشت اولش اذیت شدم 😐
دردنداره که وقتی که وصله برامن بعداون موقع ادرارسوزش فقط داشتم
من هیجی هیچی حس نکردم
حتی بعضیا میگن سوزن والا من نه سوزش داشتم نه درد نه قلقلک فقط خجالت کشیدم
درد نداره حس سوزشه که اونم زود میره
اصصصلا درد نداره، یه نفس عمیق بکشی تمومه
اقا حساب کن مثل رابطه میمونه
انگار ی چیزوارد شد همین
درد نداره فقط انگارحس سوزش ادرار داری
بگو برات بعد از بی حسی بزنن
اصلا درد نداره فقط ی احساس قلقلک
مگه درد داره ...منی که عفونت شدید داشتم فقط یه لحظه سوزش حس کردم که اونم گفت بخاطر عفونتته ..چیزی نیس بابا ...انکار یه لحظه آمپول میزنی در اون حده
اصلا درد نداره که
منم بخدا
اصلا درد نداشت یه ثانیه شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.