سلام عزیزم تاپیکلتو خوندم منم مثل شما یه سقط بخاطر توقف رشد داشتم
و همسرم ضعیف هستش
میشه دقیق بگی مشکل همسر تو چی بود
یعنی منم برم سراغ ای وی اف یا اقدام کنم خودم
من بعد سقطم که اذر ۱۴۰۴بود جلوگیری کردم تا الان
ولی نمیدونم چیکار کنم
منم باید انتقال بدم،فقط استرس نباید داشت،من حقیقتا خیلی بی استرسم تو این مورد
فقط آرامش
خبرشو بهم بده یا درخواستمو قبول کن داشته باشمت
اولین انتقاله؟؟
طبیعی تلاش کردی؟
وای منم دارم دقیقا ولی مگه باید کاری کنیم 😕😕😕😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.