۲ پاسخ

من اینجوری بودم
البته بیشتر وسط بود
بعد فهمیدم کیست دارم

من چند وقته همینطورم یعنی پایین شکمم قسمت رحم سمت راست من وقتی دراز میکشم دست میزنم زیر دستم یه چیزی احساس میکنم بعدش از بین میره دوباره بعد چند دقیقه یا چند ساعت دوباره هست

سوال های مرتبط