۴ پاسخ

بهترین دارو براش اگ سرما باشه همون شیر مادره پس نگران نباش

شاید رفلاکس داره

دارم از نگرانی میمیرم.اگ سرمابخوره چیکارش کنم اخه

این چندروزه ک شیر میخوره از دهنش میریزه ممکنه سرشیشخ سوراخش بزرگ باشه ولی من میگم جرا موقع شیرخوردن گریه میکنه

سوال های مرتبط