مدارا کن باید دورش بگذره
عزیزم تا۳ماهگی هستش بعدش خیلی بهتر میشه...بچه اولی من همینجوری بود به اون روزا فکر میکنم الان بدنم میلرزه خیلی سخت بود ولی ۳ماه وکامل کرد خیییییلی بهتر شد
با روغن زیتون نافشو چرب کنپخلاف عقربه ساعت
قطره کولیک نداری بهش بدی و اینکه از تو گوگل صدا سشوار براش پخش کن من دخترم اینجوری اروم میشد الانم عادت کرده باهاش میخابه😅
هیچ کاری نمیشه کرد 🥲
فقط باید خودت بغلش کنی تا آروم بشه و دوره اش بگذره
هیچی هممون گیریم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.