۸ پاسخ

پسر منم اینجوری میشه اونجوری شدنی مال من گشنشه با گریه سیرش میکنم میزارم رو پام میخابع

بچه من کولیک و رفلاکس داره اینطوریه الیته این علائم کولیکه

بچه من وقتی بیرون میاره یعنی اروغ داره،آروغش میگیرم دیگه میخوره باز

هرچیزیو به کولیک و رفلاکس ربط ندین خب هر بچه ای یجوره
دختر من بعضی وقتا ک اینجوری میکنه دوس داره وقتی شیر میدم تکونش بدم یا راه برم
از خواب و گشنگی زیاد اینجوری میکنه
شماهم امتحان کن بزار زیر سینت راه برو تکون بده ببین آروم میشه یکم ک شیر خورد بزار رو پات تکون بده یکم ک خوابید یا بیدار کن نیم ساعت بعد یا تو خواب بهش شیر بده

دختر منم شبا اینجوری میشه کولیک داره، ببر دکتر بهش دارو بده

کولیک نداره؟ شاید آروغ داره
پسر منم اینجوری میشه معمولا اون یکی سینمو میدم میگیره یا سشوار مبزارم میگیره
اگه اینا رو امتحان کردی جواب نداده یا گوششه یا دماغش کیپه

دختر منم امروز همش اینجوری بود ولی شیشه رو راحت میگرفت خیلی ناراحتم

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط