گفتن تفاوت قیمت آزاد و روکد ملی رو تمام شیر خشک ها ۳۰ الی ۶۰ هزار تمنه . داروخانه گفت هر مارکی میخای بگیر یدونه بزار
شاید بهش نسازه..
بعد اگحجم زیاد خریده باشی حیف میشه..
شاید اصن نخوره..یا اصن نیاز نشه..
ولی پوشک مارکمای بی بی خوبه ب نظرم بگیری جلو جلو..چونمارک خوبیه اکثرا حساسیت ندارن
اره میشه ولی آزاد حساب میشه نه روی سهمیه کدملی
اگه میخری فقط یکی بخر محض احتیاط که اصلا شیر نیاد . بعدش اگه لازم باشه دکتر میگه چه مارکی بده
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.