نه فقط با کد ملی بچه میشه
سلام نه
اره عزیزم یدونه میتونی با کد ملی خودت و همسرت هم جداگانه بره با کد ملی خودش بگیره به داروخانه بگو برای بیمارستان بچه میخوام هنوز به دنیا نیومده من تو این دوهفته ثبت احوال تعطیل بود خب بچم شناسنامه نداشت با کد ملی همه خانواده نفری یکی گرفتیم
آزاد میشه با کد ملی خودتون
فقط به کد ملی بچه میدن
نه با کد ملی بچه هس
فک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.