۷ پاسخ

نه فقط با کد ملی بچه میشه

سلام نه

اره عزیزم یدونه میتونی با کد ملی خودت و همسرت هم جداگانه بره با کد ملی خودش بگیره به داروخانه بگو برای بیمارستان بچه میخوام هنوز به دنیا نیومده من تو این دوهفته ثبت احوال تعطیل بود خب بچم شناسنامه نداشت با کد ملی همه خانواده نفری یکی گرفتیم

آزاد میشه با کد ملی خودتون

فقط به کد ملی بچه میدن

نه با کد ملی بچه هس

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی