۴ پاسخ

با کد ملی خودمون نزدیک 200با مد ملی نوزاد 140من نان گرفتم

با کد ملی پدر و مادر ماهی یک بار با کد ملی نوزاد تا 6ماهیگی ماهی چهار تا من از داروخانه ها پررسیدم

بچت ک دنیا اومد باکدملیش هرمدلی میخای میتونی بگیری

اون مدلهای خاصه مثلا من دخترم آلرژی داشت فقط اچ ا می‌ساخت فقط کد ملی میدادن

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی