۷ پاسخ

با کدملی خود بچه هر ماه دو تا قوطی شیر خشک میتونی بگیر که هر قوطی ۵۰هزار ارزون تر میدن

قیمت کمترع

قیمتش یه مقدار کمتره و درماه فقط ده تا فکنم میشه با کدملی گرفت

با کد ملی سهمیه بندی میشه یه 60.70 تومن کمتر میشه نسبت ب آزاد

قیمتش کمتره حدود ۵۰ تومن

فکنم قیمت کمتره

۳یمتش یکم کمتره

سوال های مرتبط

مامان آرین آریا آیلا مامان آرین آریا آیلا ۴ سالگی
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۹ ماهگی