با کدملی خود بچه هر ماه دو تا قوطی شیر خشک میتونی بگیر که هر قوطی ۵۰هزار ارزون تر میدن
قیمت کمترع
قیمتش یه مقدار کمتره و درماه فقط ده تا فکنم میشه با کدملی گرفت
با کد ملی سهمیه بندی میشه یه 60.70 تومن کمتر میشه نسبت ب آزاد
قیمتش کمتره حدود ۵۰ تومن
فکنم قیمت کمتره
۳یمتش یکم کمتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.