شما با کالابرگتون بیشتر چی میبرید ؟؟

۲۱ پاسخ

من شمال خونه پیش خرید کردم

پوشک میگیریم همشو

لامصب انقد زیاده ادم میمونه چی بگیره 🤣😬

ی کیسه برنج

به قول شوهرم میدیم پوشک ، دوقلوها برینن توش

واسه ما ۳ تومنه که ۴ تا بسته پوشک مولفیکس شد و یه روغن کوچیک

ما خشکبار میگیریم برای پسرک، قبلا پوشک میگرفتیم براش. الان براش پسته، بادوم و گردو میگیریم.

پوووشک😂😂

پوشک، دستمال کاغذی، هر ماه همینه

شوینده

همشو پوشک میگیریم

من نودل و پوشک تا ی مدت بهمون نمیدادن دنبالش رفتم درست کردم روهم شد شد ۱۲ تومن رفتم فروشگاه خرید کردم آی کیف داااااااد😂😂😂😂

مرغ گوشت یا مرغ و ماهی تهشم خودتون میدونید پوشک😂

روغن و تن ماهی

گوشت چرخ کرده و مرغ 🥴

برنج و روغنی یا مرغ

گوشت و مرغ

قصابی دوباره پول میزارم روش گوشت قرمز میخرم

چقد ریختن براتون

گوشت مرغ

مرغ و روغن مایع

سوال های مرتبط

مامان ژاکان💙 مامان ژاکان💙 ۱۷ ماهگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان ماهلین وماهورا مامان ماهلین وماهورا ۱۵ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان امیر رضا😍😍 مامان امیر رضا😍😍 ۱۲ ماهگی