شیر خودم که نمیدونم چقد میخوره چون نمیشه اندازه گرفت ،
ولی شیرخشک گاهی ۳۰ تا گاهی ۶۰ تا
به نظر منم قانون نداره
پسر من اولا ۳۰تا بیستر نمیخورد ۳۰تا رو هر یک ساعت ۶۰تا رو هر دو ساعت
الان ساعتی یک ساعتی و نیم ۶۰تا میخوره
حواست به دل درد و پی پی ش باشه
دکتر کفت اگه با غر زدن شیر میخوره یعنی سیره پستونک بده
60تا الان خوبه
دو سی سی
هرچقدر که دوست دلشت بده بخوزه قانون نداره
پسرمن یبار ۹۰ میل
یبار۱۲۰ میل
یبار ۶۰ میل
امشبم ۱۶۰ میل خورد ازبس گشنه بود 😁😁
من هر دو ساعت ۶۰ تا میدم هر دو سه بار درمیون هم ۹۰ تا
فقطم شیرخشک میخوره
من هر دو ساعت ۶۰ تا میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.