۳ پاسخ

من میدم آب پز میکنم زردشو بهشون میدم ولی هنوز‌کره یا چیز دیگه نزدم بهش به موفع هام حین شیر خوردن میزارم دهنشون

مرسی عزیزم

من هشت ماهگی با یدونه خرما و کره نیمرو میکردم فقط اینجوری میخورد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی