خانوما تو هفته من طبیعیه درد پریودی داشته باشم؟

۳ پاسخ

اگر دردت فقط شبیه کرامپ پریوده، خفیفه و قطع و وصل میشه، می‌تونه طبیعی باشه. ولی اگر درد شدید، مداوم، همراه خونریزی، سفت شدن شکم، یا فشار لگنی باشه باید حتماً چک بشی. مخصوصاً اگر درد با استراحت هم آروم نشه.

بهتره از پزشکت راهنمایی بگیری که خیالت راحت بشه.
الان استرس نداشته باش، استراحت کن و اگر علائمی که گفتم رو داشتی، صبح با پزشکت تماس بگیر.
امیدارم به سلامتی بغلش کنی💗

اگه دردش قابل تحمله اره اگه زباده برو دکتر من هنوز موعد عادتم درد میپیچه بهم

نه به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان مَهیار 👶🏼 مامان مَهیار 👶🏼 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بنده خدا🌱 مامان بنده خدا🌱 هفته نوزدهم بارداری