اگر دردت فقط شبیه کرامپ پریوده، خفیفه و قطع و وصل میشه، میتونه طبیعی باشه. ولی اگر درد شدید، مداوم، همراه خونریزی، سفت شدن شکم، یا فشار لگنی باشه باید حتماً چک بشی. مخصوصاً اگر درد با استراحت هم آروم نشه.
بهتره از پزشکت راهنمایی بگیری که خیالت راحت بشه.
الان استرس نداشته باش، استراحت کن و اگر علائمی که گفتم رو داشتی، صبح با پزشکت تماس بگیر.
امیدارم به سلامتی بغلش کنی💗
اگه دردش قابل تحمله اره اگه زباده برو دکتر من هنوز موعد عادتم درد میپیچه بهم
نه به دکترت بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.