۸ پاسخ

سلام من سمت چپ زیرشکمم یهودردشدیدمیکیره وتیرمیکشه درحدیکی ودودقیقه طبیعیه توهفته من؟

تو۱۵و۱۶هفته بارداری طبیعیه

منم دارم طبیعیه به نظرتون؟ مخصوصا سمت چپم

من گفتم هی تیر میکشه زیر شکمم و ول میکنه و کمرم کمی درد میکنه گاهی روزا گفت طبیعیه

من تا دو هفته پیش خیلی داشتم الان کلا درد پریودی رفته خداروشکر

منم دارم

چقدر درد داری؟بااستراحت خوب نمیشی؟

منم دارم🥹🥲

سوال های مرتبط

مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی
مامان دنیس🩵 مامان دنیس🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان تانیا🤎🧸🍓 مامان تانیا🤎🧸🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری