۷ پاسخ

من از دکترم پرسیدم گفت اصلا نیازی نیست بشینی بعد پهلو به پهلو شی. فقط اروم بیا رو کمرت بعد به اون پهلو شو.اروم انجام بده.من که انگار استخون جلو واژنم مشت خورده باشه درد مثل کوفتگی داره

من تا اینجای بارداری اصلا ننشستم همونجوری اروم خوابیده پهلو ب پهلو میشم
از واژن درد هم نگم برااات

واژن دردی کلا طبیعیه از اولش

طبیعیه
من نفسم بند میاد

من دسشویی خیلیی احساس سنگینی توواژنم میکنم شماهم؟

نه زود نیست ، منم همینم

من هفتم کمتر از شماعه وضعیتم همینه

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری