بنظرم طبیعیه چون منم میمیرم از این درد نمیتونم پهلو ب پهلو شم🙁
منم اینجوریم و متاسفانه هر چی هفته بالاتر میره بدتر میشه
بخاطر همین درد باید بشینم بعد ب پهلو دیگ بشم خیلی کمک کننده اصلا دیگ نمیتونم درجا ب پهلو بشم حتما میشینم بد
وای اره🥴😭😭😭
کاملن منم همینجوری هستم اشکم در میاد بخام از این پهلو ب اون پهلو بشم
در حد مرگ دردم میاد
اره استخون دیگه
منم همینطور
اره عزیزم طبیعیه از فشاریه ک وارد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.