خانما موقع پهلو به پهلو شدن واژنم درد میکیره طبیعیع؟؟؟

۹ پاسخ

بنظرم طبیعیه چون منم میمیرم از این درد نمیتونم پهلو ب پهلو شم🙁

منم اینجوریم و متاسفانه هر چی هفته بالاتر می‌ره بدتر میشه

بخاطر همین درد باید بشینم بعد ب پهلو دیگ بشم خیلی کمک کننده اصلا دیگ نمیتونم درجا ب پهلو بشم حتما میشینم بد

وای اره🥴😭😭😭

کاملن منم همینجوری هستم اشکم در میاد بخام از این پهلو ب اون پهلو بشم

در حد مرگ دردم میاد

اره استخون دیگه

منم همینطور

اره عزیزم طبیعیه از فشاریه ک وارد میشه

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان کوچولوها مامان مامان کوچولوها ۱۲ ماهگی