سلام خانمها چه شیری برا وزن گیری بچه خوبه

۶ پاسخ

من ببلاک برای کمکی کنار شیر خودم میدم وزن دهی خوبی داره

عزیزم شما هم تنبلی تخمدان داشتی چجوری باردار شدی؟؟

نان خیلی خوبه پسر من خیلی زود وزن گزفت

دوستان جواب بدین از تجربیاتتون استفاده کنیم😇

سوال منم هست

این سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو🩵✨ مامان نینی کوچولو🩵✨ ۷ ماهگی
مامان هلما و تو دلی🩵 مامان هلما و تو دلی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین روزهای ابتدایی تولد