۱۴ پاسخ

بگردم والا من ۲۲سالمه وحشت دارم از امپول چ برسه ب این طفل معصوم مشکلش چیه خدا بد نده؟

بمیرم براش چ زجری میکشه این بچه🥺🥺🥲🥲

پرستارای احمق نمی‌دونم چرا این کاراشونو میزارن نصف شب من بچم تازه خوابش میبرد میومدن یه سیخی میزدن بچم بیدار می‌شد

الهی بگردم
چرا بستری شده؟

انشاءالله زود خوبشن

عزیزم خیلی سخته منکه داغون شدم

وای گندم خاله چرا بستریه؟اینقدر عفونت داشت که بستری کردن

ای وای خدا سلامتی بده بهش 🥹😍

پسر من توی ھمین وضعیتہ خیلی بد رگم ھست..😭

عزیزم 🥲💔

😭آخ چقد سخته آوین 4 روز بستری بود یعنی هربار ک سرم میزدن باید رگ میگرفتن انقد تکون می‌خورد رگش خراب میشد

فدای دستای کوچولوش🥺

چرا بستریه اخههه

ای وای😭

سوال های مرتبط