خیلی زود زدی توپنج روز لقاح نمیگیره که بگیرمم لینقدزود نشون نمیده بخاطرهمین میگن بعداز دوهفته از امپول تست بزن چون مثبت کاذب داره
من نمیفهمم آخه عجله چرا روز ۵ آزاد سازی اگه انشاالله باردار هم باشی نشون بده چرا استرس به خودت میاندازی؟ راحت اقدامت رو کن از لحاظ ذهنی خودتو آماده بارداری کن نه که دائم استرس داشته باشی تخمک آزاد کردی یا نه تست مثبت شد یا نه... من ۴ سال این روزا رو تک تک گذروندم تجربه کردم آخرشم که وقتی اصلا هیچ کار نکردم بیخیال بودم باردار شدم فهمیدم این مدت خیلی در حق خودم ظلم کردم
اثر دارو نیس؟ روز پنجم خیلی زوده چجوری لقاح پنج روز گرفته 😐
منم امروز هفت روز هست ان شاالله برای همه مون بشه
واسه من ویتاسین هاله کاذب داد،منفی بودم همینطور لاوین رز.بقیه مارکها درست بودن بنظرم
انشاالله ۱۵ آزادسازی مثبت پررنگ قشنگ ببینی عزیزم
انشالله که چند روز دیگه پرنگ تر باشه
برا من ۸روز میگذره از آمپول
روز پنج خود امپول مثبت میکنه برای چی اینقدر زود زدی🫣
تا ۷۲ ساعت ک کامل مثبته بعدشم امکان داره هاله بندازه باید صبر میکردی روز ۱۴ میزدی
هاله داره
انشاالله مثبت میمونه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.