۲ پاسخ

خدا ما رو نمیبینه😞خدا را شکر هر کی بعد سقط باز باردار شد ولی من الان یکسال گذشت و هیچ جلوگیری هم نداشتم و نشد همه نوع دارو و عکس رنگی هم رفتم

منم فقط دل درد پریودی از روز اولی که زدم دارم و دیگه هیچ علائمی ندارم خسته ترینم😭😭
روز ۱۱ آزاد سازی ۵ روز به پریودی😭😭

سوال های مرتبط