۱۱ پاسخ

انشالله 🤲🥺
خدا کنه منم اردیبهشت که تولدمه بی بی مثبت داشته باشم🥺

انشاالله بارداری گلم 🥹

منم هفتم اردیبهشت هم تولدمه هم موعدم🥹

انشالله😍

انشاالله ❤️😍

انشاالله عزیزم

انشالا که میشه عزیزم امیدت به خدا باشه

اره چرا نشه .منم همسرم ۳۱ تولدشه گفتم خدا ی کاری کن کادو تولد بهش نی نی بدم‌فعلا ک بی بی مثبته هنو ازمایش نرفتم‌

منم ۱۴ ماه بعد تولد شوهرمه خداکنه باردار باشم سوپرایزش کنم امروز ۸ ازادسازی ام

انشالله عزیزم🥹❤️

نشالله گلم دعا کنین ❤️❤️

سوال های مرتبط