هنوز زوده گلم
من همین حدود ها بود کارن یبار اقدام کردم دیدم فقط باعث شد بیشتر فراری شه از دسشویی و دستشویی کردن برا همین عقب انداختم
الان دو هفتس گرفتمش از پوشک با کمک خودش خیلی راضیم
دکترش میگفت خودتون که میرین سرویس بچه رو هم ببرین حتی شده با شلوار یاد بگیره چطور بشینه فقط تا ذهنش آماده شه من از دوسالگی اینکارو کردم یکماه بیشتر طول نکشید متوجه شد و از پوشک گرفته شد
بچم، یک سال و نیمش بود گرفتم باید خودت هر نیم ساعت ببریش دسشویی تا گند نزنه به زندگیت خودش بعد عادت میکنه یاد میگیره نگهداره چند ساعتی رو
وقتشو ندارم… سر کارم و میترسم دیر اینکارو انجام بدم . چون پسرم امادگیشو داره و قشنگ میگه پی پی جیش🥹نمیدونم شاید از پاییز سر کار نرفتم و موندم با بچه تمرین کردم
باید آمادگی داشته باشه خودش من از ۱سالگی طرف صبح کلا پوشکش نمیکردم هر ۱۵دقیقه میبردم سرویس ولی اصلااا جیش نمیکرد خلاصه این روند رو تا ۳هفته پیش ادامه دادم ۳هفته پیش دیدم میبرم سرویس جیش میکنه قشنگ بهش گفتم هرموقع جیش داشتی بیا به من یا بابا یا آبجی یا داداشت بگو بعدهفته اول اگه میدیم فراموش میکنه خودم میبردمش جیش میکرد الان دیگه خودش میگه ولی شبا هنوز برا خواب پوشک میکنم ودارم کارمیکنم باهاش که پی پی هم یادبگیره فعلا میترسه بدون پوشک پی پیکنه باید صبرتو زیاد کنی تو این مرحله واینکه من وقتی جیش میکنه واسش دست میزنم میگم جیشات دارن میرن پیش مامانشون لالا کنن باهاشون بای بای کن
خب ینی هنوز از لحاظ ذهنی حاضر نیس مشاوره میگن زمانی از پوشک بگیرید که بچه خودش حاضر باشه وگرنه آسیب میبینه به وقتش خودش جیششو نگهمیداره میاد میگه مامان جیش دارم دختر منم اول پی پی میکنه بعد میاد میگه پی پی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.