سلام چجوری از پوشک بگیرم دیان رو؟

۶ پاسخ

دختر من حدود یک ماه بیشتر بود شبا خشک بود کلا صبا هم نهایتا ۳ بار عوضش میکردم پی پیشم ک میگفت میبردم سرویس مطمئن شدم امادس گرفتمش اگه این خصوصیات رو نداره زوده عزیزم

من نزدیک دو ماهه گرفتمش اگه فکر میکنی آمادس بگیرش

خیلی زوده
فقط اعصاب خودتو بچه رو بهم میریزی

نه زود نیست الکی میگن بهترن معقیته هر نیم ساعت ببرش دسشویی دوروز سختیشه بعد یاد میگیره

هنوز زوده بزار حداقل دوسال دوسال ونیم بشه

زوده.

سوال های مرتبط

مامان مهرسا مامان مهرسا ۲ سالگی