دخترم رو چجوری از پوشک بگیرم

۴ پاسخ

وای زوده گناه داره

هروقت امادگی داشته باشه خودت متوجه میشی

بذار بعد دو سال کم کم بگیرش تا راحت گرفته بش نه خودت عصبی بشی نه بچه اذیت بشه

زوده بذار دو سال و نیم

سوال های مرتبط

مامان دیان🔸 مامان دیان🔸 ۱ سالگی