خانوما آب جوش ک خنک باشه رفلاکس مگیره

۴ پاسخ

برای شیرخشک باید ولرم باشه

نه ولی اگه میخوای شیر درست کنی باید ولرم باشه دل درد میگره با سرد

من خنک میدم گرم نمیخوره

دوست عزیز اصلا نباید به بچه تا ۶ ماه آب بدی. تعادل الکترولیت های بدنش به هم میخوره ممکنه کلیه اش در بلند مدت آسیب ببینه. اینکار فقط با نظر پزشک باید انجام بشه.

سوال های مرتبط