برای شیرخشک باید ولرم باشه
نه ولی اگه میخوای شیر درست کنی باید ولرم باشه دل درد میگره با سرد
من خنک میدم گرم نمیخوره
دوست عزیز اصلا نباید به بچه تا ۶ ماه آب بدی. تعادل الکترولیت های بدنش به هم میخوره ممکنه کلیه اش در بلند مدت آسیب ببینه. اینکار فقط با نظر پزشک باید انجام بشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.