به نظرم این کار نکن ارزش نداره تو که یبار طبیعی آوردی نرو سزارین هفت لایه از شکمت پاره نکن اون امپول توی کمر هم همش عوارض ماشاالله یبار تونستی طبیعی بیاری دومی دیگه راحتره
من سزارین بودم تا دو هفته درد وحشتناکی داشتم.همون طبیعی برو عزیزم
وای من از الان همش توفکر زایمان هستم همش استرس دارم
همسرمن شاهد درد کشیدانای من بود آخرش داد زد خانم میخواین بکشین این همه داره درد میکشه وجیغ میزن دهن رحم باز نشد آخرشم رفتم سزارین
بنظرم شما که یکبار تجربه طبیعی رو داشتی ، دیگه بعدی رو سز نکن
از بالا و پایین خودتو ناقص نکن
یکی از دوستام اینکارو کرد بعدش پشیمون نشد .
حالا بازم هر جور خودت صلاح میدونی عزیزم
این بار راحت تر میشه برات
اگه خیلی درشت بود برو سزارین
شوهر نه فرشته نجات🫠
خدایی اقایون باید این صحنه ببینن تا قشنگ مادر درک کنن
الهی بگردم
حالا شوهر من
سزارین لازم نیست بشی
طبیعی زایمان کن راحت تره😂😐
انگار صد تا شکم زاییده
بخدا گاهی اوقات میگم بگیرم ب زروببرم تغییر جنستش بدم ک حامله شه
بعد بگم حالا طبیعی بزا 😂💔
واقعا منم خیلی اذیت شدم تو طبیعی
امیدوارم دومی راحت تر باشه🤒🤒
خیلی اذیت شدی طبیعی؟سخت بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.