۴ پاسخ

قرص من سی روزس قطع کردنی نیست دروسبیلن اسمش قوطی نارنجی داره تازه اومدن عوارضشون کمتره اینترنت سرچ کنی میاد

این ک چه قرصی بخوری بستگی داره ب اینکه کدوم بهت بسازه
بعضی ها ال ذی بشون نمیسازه
چندین مدل داریم
ولی در کل همشون باید ب صورت مرتب و سرساعت خورده بشن به مدت ۲۱ روز بعد یک هفته قرص نمیخوری و دوباره شروع میکنی بسته بعدی رو
ربطی نداره ک بخای رابطه داشته باشی یا نه
این قرصا باید منظم خورده شه ک اثر داشته باشه

با دکتر هماهنگ کن
خطریه سرخود بخوری

ال دي

سوال های مرتبط

مامان رادین آقا مامان رادین آقا ۹ ماهگی