درد پریودی تو رون پاهام حس میکنم یکساعته طبیعیه؟؟؟

۲ پاسخ

چون لیگامنتایی که رحم رو نگه میدارن شل شد درد به عضلات کمر و ران میزنه
از حرکت یکدفعه باید پرهیز کرد
استراحت کن

منم خیلی نگران‌این‌موضوعم نمیدونم بخاطر چی هست..قشنگ تاپاهام کشیده میشه با اینکه استراحتم..اخرین باز کی سونو دادی طول سرویکست چندبود

سوال های مرتبط

مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ ۱ ماهگی