اگه پاهاشو ببندی که تازه بیشتر گریه میکنه و اعصابش خورد میشه. نوزاد نیستن که. یه ذره بیشتر امروز بغلش کن. با ماشین یا با کالسکه ببرش بیرون . امروز که رد بشه فردا خوب میشه ایشالا
فقط استامینوفن بده شیر ام بخوره سیر باشه بعد ببرش تو کوچه یا اگه حیاط دارین باهاش بازی کن راه بره هرچی راه بره بهتر من از همونجا که واکسن زدم راه بردم یکم بعد کلا بازی کرد فردا صبحش ک بیدار شد درد داشت نمیتونست تکون بده استامینوفن دادم نازش کردم بعد شیر دادم بردم تو کوچه بازی کرد بعد دیگه کلا راه میرفت بازی میکرد تا چند روز نمیزاشت دست بزنم اگه دست میزدم درد میگرفت وگرنه خودش کلا بازی میکرد اگه یه جا بمونه راه نره خیلی بیشتر درد میگیره براش ولی تحرک داشته باشه براش بهتره اوکی میشه زود
اتفاقا شنیدم هرچی بیشتر راه برن زودتر خوب میشن. دختر من هم روز اول شب اینطوری شد تا فردا شب بعدش خوب شد. انشاءالله که زود خوب میشه. کمپرس رو بزار و استامینوفن هم بده واسه کاهش درد خوبه. حتماً سرگرمش کن که یادش بره. چون اگه بخواهی بلندی بچه به این سن اجازه نمیده اصلا
کمپرس گرم بذار خوب میشه
دختر من هم پاش درد می کرد خودش راه رفتنش رو مدیریت می کرد ، راه می رفت ولی پاش رو آروم میذاشت رو زمین
نمیشه ک پاش رو ببندی ، بیشتر اذیت میشه
استامینوفن هم بهش هر ۶ ساعت بده ، دردش رو کم می کنه
کمپرس سرد و گرم رو بزار براش مرتب
هر4ساعتم استامینوفن بده
پاهاشو ببندی بچه بیشتر جیغ جیغ میکنه ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.