۳ پاسخ

اره خب سرم چه اشکالی داره.
بچه من انقد بد رگه گریه میکنه ولی بستگی به اون کسی که میزنه هم داره.
بعضی ها انقدر خوب میزنن.
من که میبرم. التماس میکنم براش بزنن
یبار بچه در حد مرگ انقد گفتم تا زدن بچم زنده شد:/

من همون اول میگم بلدین میتونم اجازه بدم دست بزنین
وگرنه متاسفانه باباش اخلاق نداره کار دستتون میده ‌بعد میرن یکی رو میارن بلد باشه 😂
آزمایشگاه هم ی جا میبرم که کار نوزاد انجام میدن

منم بچم میخواستن برای آزمایش ازش خون بگیرن اونی که باید خون میگرفت بلد نبود از بچه بگیره ولی از رو نمیرفت هی سوزن میکرد تو دست بچم منم بچه رو بلند کردم از زیر دستش گفتمش مگه موش آزمایشگاهیه بلد نیستی بگو بلد نیستم مجبور شدن برن با یکی هماهنگ کنن که راحت و یکباره از بچه‌خون گرفت اینقد حرفه ای بود
نمیدونم چرا وقتی بلد نیستن هی سوزن تو دست بچه میزنن

سوال های مرتبط